About Me

My photo
I'm a normal human, I want to growing my business and help all the children in Malaysia and in this world. I feel free when I can do something for the children now days. We can see many children has being abuse, rape etc. I want to give them new hope I'm just a normal human and always looking for realistic of life

Wednesday, February 23, 2011

Sanggupkah anda lakukan penguguran selepas melihat gambar-gambar ini? Panduan untuk semua peringkat usia... dan di utamakan untuk remaja di Malaysia...

Bertapa bertuahnya kita dilahirkan oleh ibu kita. Kita dibelai dan diberi kasih sayang sehingga dewasa.Tetapi setelah kita dewasa kita terlalai akan nafsu tanpa memikir akibatnya. Bila kita terlalai dan melayan nafsu ini adalah akibatnya....!!! hendak menutup malu tanpa kita sedari kita telah menjadi Pembunuh yang kejam dan lebih dahsyat dari segala kekejaman didunia ini.

ALANGKAH MALANGNYA ANAK-ANAK INI TIDAK MENDAPAT KASIH SAYANG SEPERTI KITA MENDAPATKANNYA DARI IBU YANG MELAHIRKAN KITA.  MENGAPA??? SEKIRA BAYI IN BOLEH BERKATA-KATA...MEREKA AKAN MENANYAKAN SATU SOALAN PADA KITA, "MENGAPA SAYA TIDAK DIBERI KASIH SAYANG DAN DILAYAN SEPERTI IBU?" 








1 comment:

  1. Bila saya melihat gambar-gambar ini hati saya sayu dan menangis kerana seusia saya sekarang 44 tahun saya tidak pernah lagi melakukan "abortion". Anak saya meninggal didalam perut seusia 7 bulan, doktor ingin memberi saya pil untuk menghabiskan hayat anak saya. Saya tidak menerimanya saya hanya melakukan solat sunat 2 rakaat dan memohon pada Allah "ya Allah sekira anak yang dalam kandunganku ini memang tidak ada izin untuk lahir di dunia ini, aku mohon ya Allah kau ambil ia seperti mana engkau menjadikan ia didalam rahimku ini dan ampunkan aku sekira aku berdosa. amin"

    ReplyDelete